Fri+

Et hav av forskjellige abonnement

Hvilket abonnement skal du egentlig velge?

Som bedriftskunde i dag kreves det faktisk en del for å sette seg inn i alle de forskjellige abonnement teleselskapene tilbyr. Skal du velge 400, 1500 eller 3000 minutter og hvordan skal du klare å vite hvem av dine ansatte som skal ha hvilket abonnement?

Hva om bruken endrer seg over tid har jeg fått spørsmål om. Hvordan skal vi da klare å holde oversikt over de faste kostnadene og hvordan skal vi klare å budsjettere dette når mulighetene er så mange?

Hva hvis jeg nå kunne fortelle at det eneste du trenger er å velge hvilken datapakke du trenger? At alle Telenors nye abonnement nå faktisk inneholder fri bruk på tale og SMS i Norge, ville det gjort din hverdag enklere?

Vi har tatt tilbakemeldingene vi har fått fra kundene våre på alvor, og lansert Fri+. Abonnementet som er akkurat det. Fri tale og SMS, og det eneste du velger er hvor mye data du vil ha inkludert.

De seneste årene har vi sett en enorm vekst i datatrafikken etter at bruksmønsteret og ikke minst telefonene som nå er på markedet har endret seg og måten vi kommuniserer med hverandre på.

I dag er det like vanlig å stille spørsmål til hverandre over sosiale medier som det er å ta opp telefonen og ringe. Epost er ikke lenger noe man trenger en PC for å skrive, og konseptet «jobb hvor du vil når du vil» har selvfølgelig vært med å drive datatrafikken oppover.

Hvor mange av oss har ikke lest epost på hytta, surfet når man sitter i bilen og oppdatert en status på sosiale medier på mobiltelefonen? Flere og flere av oss sender ikke lenger postkort når vi er på ferie, vi er jo tilgjengelig på nett hele tiden og holder både venner og familie oppdatert med hva vi driver med, hvor vi er og ikke minst hvordan vi har det.

I dag er det som regel ikke ledelsen i bedriften som bestemmer hvordan telefonen skal brukes da det er slutt på tiden hvor de ansatte la fra seg telefonen når man gikk fra jobb. Vi har kommet til ett punkt hvor vi nesten forventer at de ansatte skal være tilgjengelig uansett hvor de er.

Innholdet på telefonene varierer fra bruker til bruker og skulle du være så uheldig og miste telefonen din, har du tenkt på alt innholdet som er på telefonen som kan komme på avveie? Epost, bilder, kontaktlister, tilgangene dine til sosiale medier og alt annet man har på telefonen. Vi har sett flere eksempler på uheldig informasjon som har kommet på avveie når kunder har mistet telefonen.

Med Fri+ abonnementene våre får du tjenesten Sikker Mobil inkludert i abonnementet. Skulle du derfor være så uheldig å miste telefonen kan du ringe vår kundeservice 24/7 og enten slette alt innholdet på telefonen eller låse telefonen slik at man ikke kan bruke den. Slik sikrer du deg at innholdet ikke kommer i feil hender.

Vi har tatt trendene i markedet på alvor og kommet opp med nye abonnement for bedriftsmarkedet som skal gjøre det enkelt og sikkert for bedriften. Du velger kun datapakker på 1, 2, 3, 5, 10 eller 20 GB datatrafikk. Ringe og sende SMS i Norge er inkludert. Med dette håper vi at det skal bli enklere nettopp for deg å holde oversikt over kostnadene.

Les mer om Fri+