Min Bedrift

Med selvbetjeningsportalen Min Bedrift kan du gjøre mer selv

Detaljert oversikt over ansattes mobilbruk og forbedret kostnadskontroll gjør det lønnsomt å ta i bruk «nye» Min Bedrift.

– Form, farge og uttrykk. Alt er forandret til det bedre. Det viktigste er uansett at tjenesten har blitt mer brukervennlig og enkel, forteller Robert Stengrimsen, Head of Self Service i Telenor.

Den nye løsningen skal blant annet gjøre det mye enklere for kunder å drive kostnadskontroll.

– Grafiske framstillinger gir god oversikt over kostnader fra måned til måned, og gjør det mulig å sammenligne med fjoråret. Om du ser en måned hvor fakturaen har vært uvanlig høy, kan du klikke deg inn på fakturapunktet og se detaljer for å finne årsaken. Kanskje en ansatt har byttet avdeling, er mer på farten og derfor bruker mer data. Da er det enkelt å endre til et mer passende abonnement, sier Stengrimsen.

Dette ser kult og moderne ut! Mye enklere å gjøre ting i ny versjon

Selv om mye allerede er på plass, lover Stengrimsen at Min Bedrift er i kontinuerlig utvikling:

– Noe som akkurat har kommet, er muligheten til å se hvilke SIM-kort alle ansatte har. Mange tror nemlig at de har 4G-hastighet, men så viser det seg at de sitter med et gammelt 3G-SIM-kort. Da kan man bestille nytt og aktivere gjennom Min Bedrift. Vi har også en ny rapportmodul under utvikling, sier Stengrimsen.

Logg deg inn på Min Bedrift her

Som en døgnåpen kundeservice
Min Bedrift er en selvbetjeningsløsning for alle bedriftskunder i Telenor. Det inkluderer full oversikt over alle abonnementer og tjenester. Som bedriftseier eller avdelingsleder har du oversikt over forbruk og kostnader på tale og data – helt ned til hver enkelt ansatte.

– For mange erstatter Min Bedrift kontakten man tidligere hadde med kundeservice. Tjenesten er tilgjengelig døgnet rundt, og du har tilgang uansett hvor du er. Det eneste du trenger er internettilgang. Selvfølgelig er det også kostnadsfri anskaffelse og bruk, sier Robert Stengrimsen.

150 samtaler med bedriftskunder
For å være sikker på at oppdateringen skulle bli slik kundene har etterspurt, er arbeidet gjort i tett samråd med eksisterende brukere av tjenesten.

– Totalt har vi hatt ca 150 samtaler med ulike bedriftskunder underveis. Vi har også sluppet til mange som beta-brukere slik at vi har fått tilbakemeldinger på hva som funker og ikke. Totalt har vi brukt nesten to år på å ferdigstille en ny løsning. Vi er veldig stolte av det vi har levert, sier Stengrimsen.

Noe av det mest brukervennlige og selvforklarende systemet jeg har vært borti

Enkelt å komme i gang
– Vi kjører ikke separat e-læring for Min Bedrift, men det kommer tips og hjelpetekster rett inn i løsningen. I tillegg har vi digital hjelp nede i høyrehjørnet. Et dedikert chat-team står også klare til å ta imot eventuelle spørsmål som dukker opp, avslutter Stengrimsen.

Kom i gang med Min Bedrift i dag