Opptatt av å gjøre det selv – når det passer deg?

Som bedriftskunde i Telenor skal du være trygg på at vi er til for deg. Vi er til stede døgnet rundt på nett og kundeservice – og våre forhandlere finner du over hele landet.

For litt over en måned siden lanserte vi Norges beste selvbetjeningsportal, nye Min Bedrift. Løsningen er utviklet i samarbeid med våre bedriftskunder. Vi fant ut hva kundene ikke likte med den gamle løsningen, og hva kundene ønsket i en ny. Basert på tilbakemeldingene laget vi en test-versjon som vi så videreutviklet sammen med bedriftskundene. Resultatet er nye Min Bedrift.

Min BedriftHva er Min Bedrift?
Min Bedrift er en selvbetjeningsportal der du som kunde har full oversikt og mulighet til å tilpasse abonnement og tjenester. Løsningen er gratis. Hvis din bedrift ikke har tilgang, får du tilgang til Min Bedrift her.

Når du har fått tilgang er det en rekke ting du kan gjøre, for eksempel:
• Bestille abonnement og tjenester
• Sjekke ubetalte fakturaer
• Hente fakturakopi og ta ut rapporter
• Sperre abonnement og hente PUK kode

Nyheter i Min Bedrift?
• Veiledning ved førstegangs pålogging i ny løsning
• Ny forside – se oversikt over ubetalte faktura, abonnement og SIM-kort
• Egen SIM-kort liste med oversikt over alle SIM-kort i bedriften
• Ny og sikrere pålogging
• Chat med kundeservice, direkte i Min Bedrift
• Forbedret søk og navigasjon
• Oversikt over alle mobilabonnement i en liste
• Ny ordreoversikt – nå med alle ordrer, fra alle kanaler
• Bedre ytelse

Har du Min Bedrift, men ikke forsøkt den nye løsningen?  
Du benytter samme brukernavn, lenke, og passord som tidligere. Her er innloggingssiden.

Se filmen og få eksempel på hvordan tjenesten fungerer.


Vi håper du blir en fornøyd Min Bedrifts bruker fremover!
Er du mer nysgjerrig på hvordan du kan betjene din bedrift og de ansatte med abonnement og utstyr selv? Vi har samlet flere nyttige verktøy på en egen «Gjør det selv»-side.