SikkerMobil

Slett innholdet på mobilen etter du har mistet den med SikkerMobil

SikkerMobilFerietid betyr høytid for å miste mobiltelefonen. Skulle du være så uheldig og miste mobilen, kan du med SikkerMobil sperre eller slette innholdet på den ved å kontakte Telenors døgnåpne kundeservice.

For våre bedriftskunder har vi døgnåpen kundeservice hver dag hele året. Og har du aktivert SikkerMobil på ditt abonnement, kan du raskt begrense skaden om du mister din mobiltelefon. Da slipper du å være engstelig for at andre ser gjennom feriebildene dine eller leser e-posten din.

SikkerMobil lastes enkelt ned som en applikasjon til din mobil:

• Fjernsperring eller sletting av innhold 24 timer i døgnet

• Kontinuerlig kontroll av «usikre» applikasjoner

• Helsesjekk av operativsystemet

• Antivirus

Dersom uhellet er ute og du mister telefonen eller nettbrettet, ringer du oss på 09000. Da sperrer eller sletter vi innholdet for deg. Husk å laste ned appen SikkerMobil før uhellet er ute. Appen er tilgjengelig for iOS og Android.

SikkerMobil får du inkludert i alle våre Fri+ abonnement. Les mer om Fri+ her

SikkerMobil kan også bestilles til alle andre bedriftsabonnement fra Telenor. Ring oss på 09000 eller bestill ved å sende SMS med kodeord BESTILL SIKKERMOBIL til 1999.

Google Play

ios