Eldre mann med mobil ved sjøen

Bestill nye abonnement selv

I selvbetjeningsverktøyet Min Bedrift kan du enkelt bestille nye Telenor-abonnement til din bedrift  på egenhånd.

Muligheten til å bestille abonnement får du allerede på forsiden av Min Bedrift. Bestillingsprosessen er lik uansett hvilket abonnement du velger.

1. Nye abonnement kan bestilles fra forsiden, i kundestrukturen og fra handlinger i kundestruktur. Bestillingsprosessen er lik uansett hvilken man velger.

Bestill abonnement i Min Bedrift 1

2.Velg konto
Før du setter i gang med selve bestillingen, må du velge den kontoen abonnementet skal faktureres på.

2 - Velg kontor

3. Søk opp og velg bruker av abonnementet. Legg inn brukernavn hvis ønskelig.

Søk opp og velg bruker av abonnementet

4. Velg abonnement og datapakke.
Hvis du velger et abonnement som ikke har inkludert data, så vil du få et eget valg om datapakke. Du har også mulighet til å legge på fakturafratrekksbinding hvis du har avtale om dette.

elg abonnement og datapakke

5. Velg mobilnummer

Velg tilfeldig valgt nummer eller et nummer som skal porteres inn. Innporteringer vil skje automatisk når bestillingen bekreftes. Hvis din bedrift har egne nummerserier, vil dette komme som et tredje alternativ.

 

Synlighet og spesifisert faktura kan velges her, men dette kan også legges til etter at abonnementet er aktivert.

Velg mobilnummer

6. Hvis dere har SIM-kort liggende så kan disse aktiveres ved bestilling.

SIM-kort aktiveres ved bestilling

7. Oppsummering viser en oversikt over hvilke abonnement og tilleggstjenester som er bestilt, hvem som er eier og bruker av abonnementet og hvilken konto det er lagt på. Dette er siste sjanse til å gjøre endringer før bestillingen blir bekreftet.

Bestill nye abonnement - oppsummering